Ved defekt, manglende vare eller manglende levering, ber vi deg fylle ut et klageskjema på nettet. – Klageskjema

For å returnere og bytte vare, ber vi deg fylle ut returskjema. – Returskjema

Angrerett, retur og bytte.

Du har 14 dagers ubetinget angrerett på dine nettkjøp. Dette gjelder fra du mottar varen. Kjøper betaler selv returporto. Fyll ut angrerettskjema / returskjema.

Ved retur av varer skal varen være i samme stand som du mottok den.
Ved bytte skal varen også være i samme stand, du vil kunne bytte til tilsvarende vare (annen størrelse), anne vare til samme pris eller kupong i nettbutikk.

Kjøper betaler selv frakt hvis varen må sendes.

UNNTAK

Vi tar ikke retur / bytte på hygieneprodukter. Dette vil si f.eks. fløyter, tannbeskytter, termos, kopper etc. Vi tar heller ikke retur / bytte på spesialtrykk, outletvarer eller digitalt gavekort.

For å kunne ta en retur må det legges ved kvittering / ordrenummer.

Refusjon

Når varen er mottatt og inspisert vil vi sende en e-mail for å bekrefte at varen er mottatt. Vi tar kontakt på e-post om returen blir godkjent eller avslått.

Hvis varen er godkjent blir det en refusjon av pengene. Dette foregår på samme måte som du betalte på. Vipps eller kontant.

Hvis refusjon av penger ikke har gått igjennom, sjekk bank-konto på nytt. For deretter å ta kontakt på shop@1814s.no

Reklamasjon

Ved feil på varen kan du reklamere og motta ny utgave av samme vare. Reklamasjonsårsak må oppgis.
Dette gjelder også ved spesialtrykk og hygieneprodukter.

UNNTAK

Skrivefeil eller dårlig forklaring ved bestilling av spesialtrykk.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss på shop@1814s.no og merk emnefeltet med «Retur/reklamasjon» og ordrenummer.